8 Eylül 2017 Cuma

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )



Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayılmış sinirden kurtulmak,dert yakınmak...Zaten seriyi bilmeyen yoktur diyerekten olaya dalıyorum. (En azından herkes seriye bir şekilde rastlamıştır ya da filmini izlemiş olabilirsiniz.)
Film konusuna hiç girmiyorum bile. Ya da yok yok gireyim. Ya sevgili Warner Broscuğum.
Madem bir işe giriştin. Muhteşem Yaratıklar filmini çektin. Devam filmleri nerede hani? Sinir oluyorum başladığı işi bitirmeyenlere. Tamam gişede çok başarılı olamamış olabilir haklısın film şahane değildi ama bu kimin suçu?!Kitabı filme doğru düzgün uyarlasaydınız hasılat rekoru bile kırabilirdiniz bence. Ya yediğiniz karakter var. Hani nerede Marian? Nerede Hemşireler?
Filmi de geçtim hadi. Kitaba gelelim. Kitap kesinlikle filmden çok çok daha iyi. Bakın film kötü değil ama kitabına göre vasat. Seriyi bir solukta okudum. Alacakaranlıkmış bilmem ne? Yahu kim benzetiyor, neresini benzetiyorlar bilemedim.
Gelelim asıl konuya. Ben bu seriye başlarken 3 kitaplık bir seri olarak biliyordum. Muhteşem Karanlık'ı okurken bir şekilde aslında 4. bir kitabın da olduğunu öğreniyorum. Ama piyasada yok. Neden? Çünkü Epsilon Yayınları 4 kitaplık bir serisinin 3 kitabını çevirmiş ama 4. kitabını çevirmeye zahmet etmemiş.Neden çevirsinler, niye zahmet etsinler zaten. Biz finali okumasak da olur ne gerek var?!Bunu da geçtim. Yayınevine defalarca 'Sosyal Medya' üzerinden 4. kitap ile ilgili soru sormama rağmen herhangi bir yanıt alamadım. Ben bir okuyucu olarak ne yapmalıyım peki?
Yazımı da şu sözlerle noktalamak isterim. BU SERİ BENİM EPSİLON YAYINLARINDAN ALDIĞIM SON KİTAPTIR. BİR DAHA ASLA!!!! SIKI BİR OKUYUCUNUZU KAYBETTİNİZ!!!


                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...