20 Eylül 2013 Cuma

SÜRPRİZZZZZZZZZZZ


        Sürpriz... Gerçek anlamda bir sürpriz yaşattılar bana bu sabah. Malum bu aralar sadece Agatha Christie romanları okuyorum. Bu sabah da elimde Agatha'nın Nil'de Ölüm kitabı vardı. Tam kitabıma odaklanmıştım ki kapının çaldığını farkettim. Tabi doğal olarak sinirlendim, kitabııma dalmışken beni bu şekilde rahatsız etmiş olmalarından dolayı. Doğan olarak kapıyı açtım ve kargonun geldiğini öğrendim. Beklediğim bir paket olmaması dolayısıyla şaşırdım önce. Kargonun Doğan Yayın Grubundan geldiğini öğrenince doğal olarak heycanlandım. Paketi nasıl açtığımı ben bile bilmiyorum. 
         Paketin içerisine gelince... İçerisinden "Hürrem Sultan'ın Çocukları" kitabı çıktı. Ee madem bir paket beklemiyordun, bu kitap nereden çıktı derseniz: Birkaç hafta önce internet üzerinden düzenlenen şu soru cevap yarışmalarından birine katılmıştım. Üzerinden zaman geçince ve kimseden ses çıkmayınca unutmutum bile. Meğer bu kitabı kazanan 20 şanslı kişiden biri benmişim. Tahmin edersiniz; çok mutlu oldum.Yakın bir zamanda, hatta belkide hiçbir zaman almayı düşündüğüm bir kitap değildi. Ama hediye edilen kitaba sevinmemek olmaz değil mi? Kütüphaneme yakışacağından eminim. Teşekkürler....


                                                                                           
                Ve size mutlu okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...