1 Aralık 2013 Pazar

R.I.P PAUL WALKER



Pazar günlerinden sonsuza kadar nefret ediyorum artık. Bu sefer gerçekten suçlu. Gün, pazar sendromuna olan buruk nefretimden daha fazlasını hak ediyor artık. Gerçek bir nefret. Güne böyle bir haberle uyanmak! keşke hiç sabah olmasaydı dedirtiyor insana. 
2013 yılı benim için berbat bir yıldı. 2013 yılında birçok sabah güne kötü başladık hep beraber. Bir sürü ölüm haberine açtık gözlerimizi. Ama en çok bu ölüm üzdü beni. Mekanın cennet olsun HIZLI & ÖFKELİ adam! Artık biz de çok ÖFKELİYİZ! Ve biliyorum ki bir gün ONLARLA GÖKYÜZÜNDE buluşacaksın!

4 yorum:

  1. Sen daha genç kuşak olduğun için daha iyi tanıyorsun bu oyuncuyu. Ben de gerçi toplam üç filmini izlemiştim. Hayattan keyif almaya, pozitif olmaya çalışmak lazım, mutlu olmaya çalışmak. Mümkün olduğunca tabii. Neyseki benim çok hayranı olduğum bir oyuncu değildi ama tabiiki baya üzüldüm. Sen de kendini üzmemeye çalış diyecem,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı olan da o ya zaten! Birkaç gün sonra arada bir aklımıza gelecek, bir yerlerde haberleri verilmeye devam edecek. Birkaç ay sonraysa kimsenin aklına bile gelmeyecek. Ancak bir filmini izlediğimizde hatırlayacağız, üzüleceğiz yeniden.

      Sil
    2. Ben ölen hiç kimseyi unutmam. Öyle kendime has bir özelliğim var. O yüzden arada aklıma gelir.

      Sil
    3. Bazı insanlar öyle bazı insanlar ise gereğinden fazla ruhsuz

      Sil

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...