18 Ekim 2013 Cuma

ALIŞVERİŞ VOL. 2



    Bugün kütüphaneme şöyle bir göz atayım dedim. Niyetim okumadığım kaç tane kitap var öğrenip yeni kitaplar almak için kitapçıya gitmekti. İsteğime kavuştum ve kitapçıya gidip Kitap Fuarında almayı planladığım kitaplardan 2 tanesini aldım. Büyücüler ve Veronica Ölmek İstiyor... Yani yine dayanamadım. Ama bu sırada dehşet bir şey keşfettim... Ne dehşeti diye sorarsanız: Yukarıda gördüğünüz tüm kitaplar Ekim ayı içerisinde aldığım kitaplar. Henüz hepsini okumadım. Bazılarının ise belli bir okunma tarihi var ( Elmayı Yılan Isırdı gibi.). Tam olarak söylemek gerekirse; Aşk Tüm Zamanların İçinden geçer serisini, Hayvan Çiftliği'ni okudum. Sizce şimdi hangi kitabı okumalıyım?

14 yorum:

  1. Ben de şu sıralar hep dünya klasiklerinden gidiyorum kendime hedef belirledim. Bence sen de bi seriden devam edebilirsin ya da birbirine yakın tarzlardan devam edip değerlendirme yapabilirsin. Vikitap'a üye değilsen orayı da tavsiye ederim insanı kısa sürede motive ediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası durum şu: Bugün Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin son kitabını okudum. Kısa bir süre içerisinde bu seriyi bitirmiş olsamda gerçekten çok bağlandım. Her zaman olduğu gibi (özellikle serilerde bu başıma geliyor) şuanda kendimi boşlukta hissediyorum. Hiçbir kitap o serinin yerini tutamazmış gibi geliyor. O yüzden kararsızım biraz. Ama fantastik türden devam edeyim diye düşünüyorum. Yani Büyücüler'i okuyabilirim. Ama emin değilim :) Bu arada Vikitap'a birkaç hafta önce üye oldum :) Tavsiyeler için teşekkürler :)

      Sil
  2. Nedense fantastik bir seriden sonra -ki içinde bolca aşkta varsa bu seride- Kubbe'nin Altında'ya bakmanı öneririm kalın birazcık ama bence seriden sonra iyi gelir sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkürler :) Yanında birazda cesaret versen keşke :( Şaka bir yana 1024 sayfa o kitap. Dizisini de izledim. Hatta dizisini izlediğim ve bir sonraki sezona kadar daha 1 yıl bekleyeceğim için aldım o kitabı. Bu arada Kubbe'nin Altında'da biraz fantastik gibi :/ Ama işte cesaret. Bekletiyorum biraz daha onu.

      Sil
  3. Ben Otostopçunun galaksi rehberi, Veronika ölmek istiyor ve Kubbenin altında kitaplarından birini okumanı önerirdim. Konu olarak fantastik okumak istiyorsan birinciyle üçüncü arasında tercih yapabilirsin. Daha farklı, hayat ve mutlulukla ilgili bir kitap istiyorsan Veronika iyi olur. Charles Bukowskinin kitabının konusuna baktım. Belki benzemiyordur ama bana Camus'un Yabancı kitabındaki karakteri çok anımsattı. Açıkcası ben olsam onu neşeli bir günüme bırakırdım, bezmiş bir karaktere benzettim:) İyi okumalar. Otostopçunun g. r.ni ben de okumak isterim özellikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkürler :) Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni okuyorum bir yandan. Beşibiyerde... Yani o aslında tek bir kitap değil. İçerisinde 5 tane kitap var :) Bir de şu kafama dank etti; sıralama ne olursa olsun bir aydan kısa bir süre içerisinde bu kitapların tümünü okumalıyım. Çünkü kitap fuarı gittikçe yaklaşıyor. Sence yetiştirebilir miyim? :D

      Sil
    2. Kitap fuarının kesin tarihini birden hatırlayamadım ama sekiz kitap var. Bir aydan kısa süre içinde okunabilir eğer Otostopçunun sadece ilk kitabını okuyacaksan. Ama biraz zor olur herhalde, durmadan kitap okuman gerekir. Bence bitirmeye çalış ama hepsini okumasan da önemli değil, nasıl olsa okursun. Kendini fazla zorlama bence.

      Sil
    3. 2-10 Kasım arası. Tek kitabı değil içindeki 5 kitabı da okuyacağım. Umarım bitirebilirim. Biriksin istemiyorum. Ne kadar çok kitap bitirebilirsem o kadar çok kitap alabilirim :)

      Sil
    4. Beşini birden okuyacaksan durmadan kitap okuman gerekir herhalde. Zaman planlamasında iyi değilim:) Bir kısmı ince kitaplar ve ne hızda okuyabildiğini bilmiyorum:) Ben olsam bitiremezdim ama seni bilemem. Kitap biriktirmek de güzeldir, daha yaşanacak ne güzel anlar var diye sevinirsin. Sen yine fuarda çok kitap al, zarar gelmez. Benim fikrim. Bakalım okuyabilecek misin?:)

      Sil
    5. Değişebiliyor. Kitap çok ilgimi çekerse 1 günde bile bitirebilirim. Ama hiç sevmediysem aylarca sürünebilir :)

      Sil
    6. Bakınca, kalın olan Otostopçu beş kitap ve Kubbenin altında var. Dediğim gibi ben bitiremezdim. Günde bir tane bitirmen gerekir, kalın olanları okuyabilir misin bir günde bilmiyorum. Çoğu ilgi çekici kitaplara benziyor. Kolay gelsin ve iyi keyifler.

      Sil
    7. Bekleyip göreceğiz :) Teşekkürler...

      Sil
  4. otostopçunun galaksi rehberi ni oku bence çook eğlenceliydi :D okurken kahkahalar bile atabilirsin :) hem belki diğer serinin acısını bi nebze olsun geçirir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyücüler'e başladım bile :) Şuan ki gidişattan memnun olduğumu söyleyemeyeceğim :/

      Sil

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...