20 Ekim 2013 Pazar

TEKİNSİZ BİR AGATHA CHRİSTİE OKUMASI [21 - 31 EKİM 2013]


    Ve günlerdir beklenen an geldi... Sonunda yine Biblio sayesinde Agatha Christie okumaları başladı. Tam on gün boyunca birbirinden harika Agatha Christie romanları okuyacağız. Tabi herkes kendi seçtiklerini okuyacak.
    Tekinsiz Bir Agatha Christie  okumalarında değişmeyen tek kitabımız Elmayı Yılan Isırdı tabi ki benim de listemde [ Biblio'nun bulduğu bu başlığa bayıldım :) ]. Bu süreç içerisinde okuyacağım diğer kitaplara gelince; listem biraz benim dışımda oluştu. Nedenine gelince, son zamanlarda o kadar çok kitap aldım ki ve kitap fuarı o kadar yaklaştı ki bu aralar kitap almam olanaksız. O yüzden Agatha'nın bulabildiğim e-kitaplarından en ilginçlerini seçmeye çalıştım.
   

                                                     Okuyacaklarım şunlar:

                                                       Elmayı Yılan Isırdı
                                                        Ve Ayna Kırıldı
                                                    Porsuk Ağacı Cinayeti



        Elmayı Yılan Isırdı'yı duruma uygun olduğunu düşündüğümden dolayı en sonra bırakmaya karar verdim. Daha sonrasında zaten filmini de izleyeceğiz. Ve evet sadece üç tane kitabını okuyacağım. Bunun nedenine gelirsek: Biraz önce söylediğim gibi bu aralar o kadar çok kitap aldım ki doğal olarak okunacaklar listem baya kabardı. Agatha Christie romanlarının dışında sırada bekleyen daha çok kitabım var ve onları boşlamak istemiyorum açıkcası. :)
        Umarım harika bir on gün geçiririz... Mutlu okumalar :)

6 yorum:

  1. Bize katılmana çok memnun olduk. Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Bende katıldığım için çok memnunum :)

      Sil
  2. Sadece Elmayı yılan ısırdı kitabının konusunu biliyorum, sen yazmıştın. Sanırım pek çok gerilim filminde Agatha Christie etkisi vardır. Bana öyle geldi. Günümüzdeki gerilim kitaplarından farklı tabii ama ayrı bir tadı var. Ben eskiden, Beş küçük domuz-yanlış hüküm kitabını okumuştum. Agatha Christie İstanbul'da Pera palas otelde kalırken bir roman yazmış diye duymuştum, yoksa sen mi söylemiştin. İlginç gelmişti. İyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben söylememiştim ama bildiğim bir konu :) Açıkcası hayatı araştırılması gereken bir kadın. Hayatına dair çok ilginç ayrıntılar var. Hatta Doctor Who'da bir bölüm Agatha Christie üzerine kurulmuştu :)
      Beş Küçük Domuz Agatha'nın gerçekten beğendiğim kitaplarından. Gerçi şuana kadar pek beğenmediğim bir kitabı olmadı ve olacağı sanmıyorum :)

      Sil
    2. Evet, kendine özgü tarzıyla daima okunacak kitaplar yazmış. Elmayı yılan ısırdı'nın filmi herhalde eski tarihli bir film, izlemek güzel olur.

      Sil
    3. En bayıldığım şeylerden biri bu: bir kitabı okuduktan sonra onun filmini izlemek :) Zevk alacağıman eminim

      Sil

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...